slea.cz

Společnost pro logoterapii a existenciální analýzu

Menu
  • O společnosti
    • Aktuality z výboru
    • Stanovy
    • Orgány společnosti
    • Výhody členství v SLEA
    • Formy členství a poplatky
    • Přihláška do společnosti SLEA
    • Zájem o pozici ve SLEA
    • Členové SLEA
  • Co je EA a LT?
    • Odborné texty
    • Osobnosti
  • Adresář terapeutů EA LT
  • Vzdělávání
    • Psychoterapeutický výcvik
    • Výběr účastníků výcviku a podmínky přijetí
    • Termíny výcviků
    • Individuální sebezkušenost
    • Supervize vlastní terapeutické práce
    • Další vzdělávání
    • Akreditace výcviku
    • Lektorský team
    • Poskytovatelé sebezkušenosti
    • Prohlášení etických zásad EAP
    • Ke stažení
  • FAQ
Menu

Příprava existenciálně analytické kasuistiky k supervizi:

A) Rámec
– křestní jméno pacienta, případně zkratka,
– jak došlo ke kontaktu s pacientem (doporučení lékaře, přes známé…)
– setting: počet a frekvence terapeutických sezení, v jakém časovém období
– počet supervizí
– sociální data pacienta: věk, povolání, rodinný stav, děti…
– fenomenologický pohled, diognóza podle ZOM, PEA, případně i MKN
– motiv supervize: s jakou otázkou přichází supervidant


B) Obraz
– fenomenologie zjevu pacienta: vzhled, hlas, řeč, chování, první dojem…
– motivace k terapii: proč přichází, co očekává, cíl terapie
– popis pacientovy reality s následným popisem průběhu terapie
– psychopatogeneze, biografie
– úseky terapie, které supervidant považuje pro průběh terapie za zvlášť důležité, nebo problematické
– zvýraznění nejdůležitějších terapeutických intervencí
– prožitek terapeutického vztahu
– další průběh a směřování terapie


C) Závěrečná supervize
– v jakém psychickém stavu přišel klient do terapie, jak je to nyní, kam by se mohl posunout v dalším procesu
– které úseky, fenomény terapeutického procesu hodnotí terapeut jako nejobtížnější a problematické pro terapeuta
– které úseky, fenomény terapeutického procesu hodnotí terapeut jako nejobtížnější a problematické pro klienta
– které úseky, fenomény terapeutického procesu hodnotí terapeut jako klíčové pro stabilizaci a progresi klienta
– co se terapeut naučil v tomto terapeutickém procesu pro svou další práci
– co se terapeut v tomto terapeutickém procesu naučil a dozvěděl sám o sobě (nosnost, přenos, hranice…)
– co jiného důležitého chce terapeut sdělit, případně se doptat

Události

  • Kurz traumaterapie
    • 11. března 2023 - 28. ledna 2024
  • Práce se sny v psychoterapii
    • 15. května 2023 - 16. května 2023
  • Práce se sny v psychoterapii
    • 15. května 2023 - 16. května 2023
  • Setkání poskytovatelů sebezkušenosti
    • 22. května 2023
  • „Tělo mluví dříve než ty“ - úvod do existenciálního groundingu
    • 6. října 2023 - 8. října 2023

Kontakt

SLEA
Badeniho 1, P6
tel: 245 008 296
email: slea@slea.cz
datová schránka: bggt4py
facebook: Slea
IČO: 69058407

sekretariát SLEA:
Mgr. Miluše Suntychová
e-mail: suntychova@slea.cz

číslo účtu: FIO – 2100046128 / 2010

Nejnovější příspěvky

  • VI. Česko-slovenský den existenciální analýzy a logoterapie
  • Výcviková skupina „Praha XVIII“
  • Výcvik na Slovensku
  • Setkání poskytovatelů sebezkušenosti
  • Kurz v logoterapii

Archivy

  • Únor 2023
  • Leden 2023
  • Prosinec 2022
  • Listopad 2022
  • Říjen 2022
  • Srpen 2022
  • Květen 2022
  • Leden 2022
  • Říjen 2021
  • Září 2021
  • Březen 2021
  • Listopad 2020
  • Říjen 2020

Základní informace

  • Registrace
  • Přihlásit se
  • Zdroj kanálů (příspěvky)
  • Kanál komentářů
  • Česká lokalizace

Licence

©2023 slea.cz